بیانات ر عقیدتی سیاسی ارتش

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 166
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 637
بازدید سال : 6222
بازدید کلی : 91576

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 8 بهمن 1395
نظرات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش علمی تحولات سیاسی منطقه غرب آسیا که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی مبتنی تعالیم اسلامی راستین در سطح منطقه است.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم در این همایش که با حضور امیر سرتیپ پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش و جمعی از روحانیون، فرماندهان و مسئولین آجا برگزار شد، گفت: الگوی مترقی ارائه شده توسط جمهوری اسلامی ایران با تأسی به تعالیم اسلام در مبارزه با استعمار و استکبار مهم ترین پدیده ای بود که باعث ایجاد نوآوری و دگراندیشی در دنیا بویژه در منطقه حساس غرب آسیا شده است.
نماینده ولی‌فقیه در ارتش در ادامه افزود: منطقه غرب آسیا از دیرباز یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مناطق جهان ‌بود که امروز بدلیل تحولات زیاد و پیچیده بیش از مناطق دیگر دنیا مورد توجه جهانیان قرار گرفته‌است.
وی در ادامه افزود: در مقطع فعلی کشور‌های این منطقه بویژه جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک کشور تأثیر‌گذار و کلیدی نقش مهمی در منطقه غرب آسیا دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش به تبیین سیاست‌های دولت‌های استکباری از جمله آمریکا در منطقه حساس غرب آسیا پرداخت و گفت: با توجه به سیاست‌های پیچیده آمریکا در منطقه و گسترش حضور مستقیم و غیرمستقیم برخی از دولت ‌ها و کشور‌ها در این منطقه حساس، لازم است جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها قدرت دفاعی خود را حفظ کند، بلکه هر روز به تقویت و گسترش آن نیز بپردازد.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم در ادامه گفت: بیگانگان با همکاری رژیم‌های مستبد، منطقه را دست‌خوش تروریسم نموده‌اند.
وی در ادامه گفت: ادعاهای واهی آمریکا در مبارزه با تروریسم جز گسترش این پدیده شوم فایده دیگری برای منطقه ما نداشته و سیاست‌های آمریکا موجب حل و فصل مشکلات نشده‌ است.



تعداد بازدید از این مطلب: 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود